Ellen Hogenelst

Assistent adviseur

Bij de bank heb ik jaren geleden als ondersteuner gewerkt voor Robert en Richard. Sinds Fundament werd op gericht, ben ik Robert en Richard altijd een beetje blijven volgen. Toen ik zag dat zij een vestiging gingen openen in Bergschenhoek heb ik contact gezocht met Richard. Of ze misschien een vacature hadden voor assistent adviseur. Na enige tijd belde Richard mij op met de vraag of ik op gesprek wilde. Dat gesprek was met Bram die een assistent-adviseur voor pensioenen en vermogensplanning zocht. Tijdens het leuke en ontspannen sollicitatiegesprek hadden we direct een klik. En kort daarop ben ik begonnen bij Fundament. Eerst in Vlaardingen en nu in Bergschenhoek.

Fundament is een fijn bedrijf om voor te werken. Een bedrijf waar de klant centraal staat en waar we er voor zorgen dat de klant met een blij en goed gevoel de toekomst in gaat.

Als assistent-adviseur zorg ik er voor dat alle administratieve zaken goed en vooral op tijd geregeld worden. Dat we de juiste stukken ontvangen, het financiële plaatje voor de klant goed in kaart kunnen brengen en hier een goed advies over kunnen geven. Wanneer de klant akkoord is met het gegeven advies, zorg ik er voor dat dit administratief geregeld wordt. Dit doe ik zowel voor de klant als voor de desbetreffende maatschappijen. En dat proces hou ik in de gaten totdat alles afgehandeld is.